Forum www.rockhearts.fora.pl Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Chronicles of Mistery Scorpio Ritual Rytuał Skorpiona 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rockhearts.fora.pl Strona Główna -> game.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Evelyn
.Gossip Girl


Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław^^

PostWysłany: Śro 12:40, 21 Sty 2009  

Chronicles of Mistery Scorpio Ritual Rytuał Skorpiona Chronicles of Mystery to gra przygodowa w konwencji point & click, stworzona przez rzeszowskie studio City Interactive. Grupa ta składa się z programistów, którzy mają na koncie takie przedsięwzięcia, jak Art of Murder: Sztuka zbrodni, Schizm czy Sentinel: Strażnik Grobowca.



Tytuł opowiada nam historię Sylvie Leroux, studentki paryskiej Sorbony, która na wieść o zaginięciu wujka postanowiła wybrać się na Maltę, do ostatniego miejsca, gdzie widziano jej krewnego. Olivier Leroux, szanowany archeolog i profesor prowadził tam badania w związku z pewną skrywaną od wieków tajemnicą. Nie dane mu jednak było poznać szczegóły sekretu, bo wkrótce znalazł się na celowniku przestępców i całkowicie zniknął z życia publicznego. Nie znalazłszy wujka na miejscu zaginięcia, Sylvie zorientowała się, że jego sytuacja może mieć związek z ogromnym spiskiem religijnym, stanowiącym sensację na miarę skandalu rodem z Kodu Leonarda da Vinci. Podążając tym tropem, młoda adeptka archeologii zdecydowała się odwiedzić Turcję i Watykan, a także zbadać wszelkie ślady prowadzące do rodzinnego Paryża. Na każdym z etapów podróży poczynaniami bohaterki musi kierować gracz. Mechanika Chronicles of Mystery opiera się na przemierzaniu prerenderowanych lokacji, gromadzeniu i łączeniu ze sobą przedmiotów, prowadzeniu dialogów oraz podsłuchiwaniu rozmów innych postaci. Pozwala to na realizację kluczowego elementu rozgrywki, którym jest rozwiązywanie logicznych łamigłówek, otwierających drogę do kolejnych wątków w fabule. Produkcja City Interactive została wykonana na silniku Virtools Engine, wykorzystanym wcześniej w obu częściach Syberii oraz grze Post Mortem. Poza grafiką istotną stroną projektu jest też oprawa dźwiękowa, budująca napięcie i podkreślająca najważniejsze zwroty akcji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rockhearts.fora.pl Strona Główna -> game. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin