Evelyn
.Gossip Girl
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2403
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław^^
|
Wysłany: Wto 12:38, 03 Mar 2009 |
|
|
Odmień losy Europy w grze Medal of Honor Airborne™. Zapisz się na kartach historii, biorąc udział w największych operacjach powietrznodesantowych prowadzonych podczas II wojny światowej. Teraz wszystkie misje rozpoczynasz ponad obszarem kontrolowanym przez państwa Osi i wykonując skok spadochronowy rzucasz się w wir zaciekłej walki.
Każda kolejna decyzja może przypieczętować Twój los. Znajdując się wysoko w powietrzu, steruj spadochronem tak, aby wybrać strategicznie najkorzystniejsze miejsce lądowania. Podążaj za zielonym dymem do miejsc, w których czekają na Ciebie siły Aliantów, lub ląduj na dachach i balkonach, skazując się na walkę w pojedynkę.
Roztropnie obmyśl strategię, gdyż każdy Twój ruch – począwszy od wyboru miejsca lądowania, a skończywszy na decyzji o nawiązaniu wymiany ognia – zaważy na powodzeniu misji.
Przekonaj się o tym, czy jesteś wart przynależności do elitarnej grupy alianckich spadochroniarzy?!
Cechy:
- Otwarte pole bitwy. Rozpocznij misję dynamicznym skokiem spadochronowym na teren kontrolowany przez wroga. Pamiętaj o tym, że wybrane przez Ciebie miejsce lądowania ma niebagatelny wpływ na dalszy rozwój akcji. Poruszając się po rozległym otoczeniu, walcz i wykonuj zadania w wybranej przez siebie kolejności.
- Wojna w wielu wymiarach. Poruszaj się po ziemi, lub szukaj okazji strzeleckich do ataku na dachach, balkonach, wieżach i naturalnych wzniesieniach, w niezwykle wiernie przedstawionym teatrze europejskich działań wojennych.
- Sztuczna inteligencja. Nowy system gwarantuje nieprzewidywalnych i błyskotliwych wrogów, którzy stanowią nie lada wyzwanie dla nawet najdokładniej przemyślanych strategii.
- Modernizacja broni. Po raz pierwszy w historii serii MoH możesz ulepszać swoją broń. Autentyczne modyfikacje z czasów II wojny światowej podniosą Twoje umiejętności strzeleckie i nie tylko.
- Wojna to piekło. Wybór miejsca i sposobu podejścia wrogiego żołnierza decyduje o rodzaju wyświetlanej następnie animacji, ukazującej jego śmierć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|